събота, 2 март 2019 г.

ПОРЕДЕН ЕКСТРЕМУМ НА 15.02.2019



Здравейте!


Последната ми дневна прогноза, поместена в блога, изглеждаше така:


Бях написал, че според мен курса ще оформи следващо дневно ДЪНО  около 20.02.2019 г., като ценовото ниво, до което очаквам да падне еврото спрямо долара ще е около 1.1200.

На долната диаграма се вижда какво е реалното изпълнение на тази прогноза:



Курсът оформи поредното си дневно ДЪНО в т.D на 15.02.2019г. ( три работни дни по-рано от прогнозата ми). Цената на еврото спрямо долара падна до 1.12339, което се явява ниво FE 61.8 на индикатора Фибоначи Разширение.

Какво да очакваме сега?
Завърши ли низходящото движение на 15.02.2019г. в т.D или ще има ново ДЪНО?
Ако ДА - кога ще се формира и на какво ценово ниво ?
Ако НЕ - кога ще се оформи нов дневен ВРЪХ на започналото възходящо движение и на какво ценово ниво?

Има отговор на тези въпроси и на много други, свързани с движението на курса върху по-малките графики.
Този път няма да публикувам нова прогноза върху дневната графика.
Вярвам сте се уверили, че методиката ми, по която ги изготвям, дава верни и точни резултати.
Тези от вас, които се обучават по нея, знаят че могат да разберат какво да очакват и как да го използват и на по-малките графики - Н4, Н1, М30.
За всички останали - които желаят повече информация по методиката или за изготвяне на прогнози, могат да ми пишат на познатия имейл: kgugov@abv.bg

Пожелавам на всички успешна търговия!