вторник, 22 юни 2021 г.

Краткосрочно предвиждане за курса EUR/USD върху графиката Н4 за периода 23.06. - 02.07.2021г.

 Здравейте,

Новите ми седмични анализи и предвиждания са готови и съм ги изпратил на всички абонирани за тях. 

В тази публикация ще допълня седмичното си предвиждане за графиката Н4, тъй като посочената дата за ново Н4 ДЪНО в прогнозата ми вече настъпи. До края на седмицата има още много търговски часове и затова сега ще посоча какво очаквам в този период за графиката Н4.

И така, прогнозата  за Н4 в новия ми седмичен пакет беше следната:



Бях посочил, че според мен курса ще формира ново Н4 ДЪНО в началото на новата седмица при ценови нива до около 1.1830.

Датата настъпи и движението на курса е следното:


Курсът формира Н4 ДЪНО в т.F на 21.06.2021г. при ценово ниво 1.2146.

Сега сме в период на формиране на следващ Н4 ВРЪХ.
Очакването ми за него е, че ще се формира най-рано в т.G около 02.07.2021г. при ценови нива около 1.2010. 

Важно уточнение - тези предвиждания не са препоръка за вземане на решение от ваша страна за търговия на финансовите пазари. 

Изготвени са по авторската ми методика "Златната Матрица" и показват с висока точност предстоящо бъдещо движение на валутния курс, нищо повече.

Отговорността за търговските ви сделки е изцяло ваша!

Пожелавам на всички успешна търговия!

kgugov@abv.bg