сряда, 2 юни 2021 г.

Краткосрочно предвиждане за курса EUR/USD върху графиката Н1 за периода 03.06. - 04.06.2021г.

 Здравейте,

В предишната ми публикация бях посочил, че очаквам курса да формира Н1 ВРЪХ до около 02.06.2021г. при ценови нива до около 1.2310:



Реалното движение на курса в този период показва какво е изпълнението на тази краткосрочна прогноза:


Вижда се, че курса формира Н1 ВРЪХ в т.L на 01.06.2021г. около 18:00 часа при ценово ниво 1.2254. Очаквах, че курса ще има по-силен възходящ импулс и ще достигне в този период до 1.2310, но това не се случи.
Тези от вас,които получават прогнозите ми за периода върху по-големите времеви графики, знаят кога да очакват достигането на нивото 1.2310 напред във времето.

Сега за текущия период върху Н1 графиката предвиждането ми е, че в следващите дни ще има корективно движение надолу :

Считам, че курса ще формира корективно Н1 ДЪНО до около 07.06.2021г. в т.М при ценови нива до около 1.2100.

Важно уточнение - тези предвиждания не са препоръка за вземане на решение от ваша страна за търговия на финансовите пазари. 
Изготвени са по авторската ми методика "Златната Матрица" и показват с висока точност предстоящо бъдещо движение на валутния курс, нищо повече.

Отговорността за търговските ви сделки е изцяло ваша!

Пожелавам на всички успешна търговия!

kgugov@abv.bg