понеделник, 7 юни 2021 г.

Краткосрочно предвиждане за курса EUR/USD върху графиката Н1 за периода 07.06. - 09.06.2021г.

 Здравейте,

Предвиждането ми от предишната публикация беше следното:

Очакванията ми бяха, че курса до края на работната седмица ще формира корективно Н1 ДЪНО в т.М при ценови нива до около 1.2100.

На следващата графика се вижда какво беше реалното изпълнение на тази прогноза върху графиката Н1:



Курсът формира Н1 ДЪНО в т.М на 04.06.2021г. при ценово ниво 1.2103.
Надявам се възможно повече трейдъри да са се възползвали от тази информация и да са взели максимума от пазара.

Много читатели ме питат какво очаквам тази седмица върху графиките на различни валутни двойки.
Анализите и прогнозите ми за различните времеви графики са готови и са изпратени до имейлите на всички абонирани за тях.
В допълнение на тях и в отговор на останалите читатели ще публикувам краткосрочна прогноза за графиката Н1:


Считам, че курса ще формира локален Н1 ВРЪХ в т.N около 08.06.2021г. при ценови нива около 1.2230.

Важно уточнение - тези предвиждания не са препоръка за вземане на решение от ваша страна за търговия на финансовите пазари. 
Изготвени са по авторската ми методика "Златната Матрица" и показват с висока точност предстоящо бъдещо движение на валутния курс, нищо повече.

Отговорността за търговските ви сделки е изцяло ваша!

Пожелавам на всички успешна търговия!

kgugov@abv.bg