събота, 9 май 2020 г.

EUR/USD прогноза на графиката Daily за периода 11.05. - 15.05.2020г.

Здравейте!


Изтече времевия период на предишната ми дневна прогноза и сега публикувам резултата от реалното изпълнение през изтеклата седмица.


Прогнозата беше следната:




Очакванията ми бяха, че курса ще формира ново дневно ДЪНО до около 09.05. при ценово ниво около 1.0850.


Реалното изпълнение е следното:




Вижда се, че курса формира ново дневно ДЪНО в точка I на 07.05. в 17:00 ч. при ценово ниво 1.07663.


Какво да очакваме през новата седмица?


Прогнозата ми е готова и съм я изпратил на всички, които са абонирани за тази информация.


Тук няма да я помествам, но ще я изпратя на всеки читател, който желае да я получи.
Пишете ми кратко съобщение на имейл  kgugov@abv.bg и ще ви я изпратя, заедно с указания по нея.


Важно уточнение, което искам да направя - тази прогноза не е препоръка за вземане на решение от ваша страна за търговия на финансовите пазари.

Тя отразява мое виждане за евентуално бъдещо движение на валутния курс, нищо повече.
Отговорността за търговските ви сделки е изцяло ваша!


Пожелавам на всички успешна търговия!