сряда, 5 февруари 2020 г.

EUR/USD ПРОГНОЗА

Здравейте!

Получих множество запитвания от читатели на блога, каква е прогнозата ми за предстоящото движение на курса EUR/USD през месец Февруари.

Както знаем, най-добре изразен тренд в рамките на период от 1 месец може да се види върху графиката Daily.
Ето защо публикувам прогнозата си върху тази времева графика.
При изготвянето и съм използвал методиката за графично прогнозиране ЕТАЛОНЪТ 3/4/5.

Прогнозата ми е следната:

Според мен, курса ще завърши низходящия си тренд около 24.02.2020г., при ценови нива около 1.0878. в точка М.
Между точките J, K, L и М има определени графични и математически зависимости, които могат да се видят само с помощта на методиката за графично прогнозиране ЕТАЛОНЪТ 3/4/5.

Който желае повече информация как се намират тези зависимости и как с тяхна помощ може да се направи вярна прогноза относно бъдещо движение на валутните курсове, нека да ми пише на kgugov@abv.bg.

Можете да се запознаете с успеваемостта на методиката и от предишните ми статии в блога.

Пожелавам на всички успешна търговия!